תובנות

יום בחיי מקדם אתרים

תמיד רציתם לדעת איך נראה יום בחיי מקדם אתרים אורגני בחברת שיווק דיגיטלי? החלטנו להכין לכם הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם הקידום.

קידום אתרים אורגני SEO זוהי עבודה רבה שיש לבצע באתר הלקוח ומצריכה הקצאה של שעות עבודה לצד תכנון וניהול קפדני של הפרוייקט ושיח משותף ועדכון עם הלקוח – תכפילו את כל זה ב X לקוחות שכל מנהל פרוייקטים והנה לכם לו"ז עבודה חודשי מלא ופורה.

בעמוד זה נפרט קצת יותר איך נראה יום אחד שיכול להכיל בתוכו כל מיני תרחישים ופעולות. קדימה מתחילים…

 

✨ מעוניינים לשמוע עוד על שירות קידום אורגני SEO באוטוריטי דיגיטל?
פנו אלינו ונשמח לדבר איתכם!

תוכן עניינים ליום בחיי מקדם אתרים אורגני

פעולות של בוקר ותחילת יום

כמובן שבוקר טוב כמו שצריך מתחיל בקפה, נס או תה כל אחד לפי העדפות שלו. בין לבין פותחים את המחשב ואת כל התוכנות, מיילים ואת הלוז שתוכנן מראש כדי להבין לקראת מה הולכים היום.

רשימה של תוכנות וכלים שחובה לכל מקדם אתרים:

  • מיילים
  • תוכנת מיקומים
  • דפדפן של גוגל
  • וואטסאפ 
  • מוזיקה ביוטיוב / ספוטיפיי – חשוב מאוד!

מעבר בוקר יומי

לאחר שפתחנו את כל מה שצריך ניגשים בעצם לשלב של מעבר הבוקר היומי, שלב מאוד חשוב שבוא אנחנו עוברים על מספר דברים חשובים בכל פרוייקט. מיום ליום אנחנו מבינים טוב יותר את הפרוייקט ממש חיים את קצב ההתקדמות או הירידה של אותו פרוייקט ונמצאים במעקב תמידי.

מה כולל המעבר בוקר:

  • מעבר על מיילים, הרבה פעמים אנחנו ממליצים להיות מכותבים לטופס השארת פרטים של הלקוחות ובכך אנו מודעים לכמות הלידים הנכנסת (כמובן שניתן לבדוק גם באנליטיקס או להיכנס לאתר עצמו)
  • מכירות – באתרי מכירות אנחנו נבדוק שאכן היו רכישות מתוך האתר או דרך גוגל אנליטיקס על יום האתמול או מתחילת החודש.
  • תוכנת מיקומים – נעבור על כל פרוייקט ונעבור על הביטויים האם עלו או ירדו. נזהה מגמות שקורות לכל פרוייקט. נרשום לעצמנו משימות אם אנחנו חושבים שיש לבצע פעולות מסויימות לפרוייקט במטרה לאושש ביטויים שירדו או לעדכן לקוח על ביטוי שנכנס לעמוד הראשון בגוגל (אין יותר כיף מזה!)
  • מעבר על היומן שלנו במטרה לבדוק על אילו פרוייקטים אנחנו אמורים לעבוד היום.

פעולות לביצוע יום יומי

לאחר שביצענו את מעבר הבוקר שלנו וראינו מה קורה בחשבון שלנו אנחנו ניגש בעצם להתחיל ולטפל במשימות שוטפות:

  • מענה על מיילים 
  • טיפול בבעיות או דברים חשובים שסימנו לעצמנו לאחר מעבר הבוקר – במידה ויש.
  • מעבר על היומן והתחלת פעולות קידום של הלקוחות ששובצו לנו ביומן בד"כ בין 2-4 לקוחות ביום.
  • עבודת SEO שוטפת שאורכת כמספר שעות.
  • ארוחת צהריים צוותית
  • קפה שאחרי הארוחת צהריים – הכי חובה שיש!

דברים נוספים שיש לטפל כמקדם אתרים

במסגרת ניהול פרוייקטים לקידום אתרים אורגני אנחנו אחראיים על מספרי נושאים לטיפול ברמה חודשית או דו שבועית והם:

  • שיח שוטף ועדכון עם הלקוח לגבי מה עובד ומהן ההזדמנויות
  • דוח קידום חודשי
  • תכנון עבודה קדימה
  • שיבוץ הלקוח ביומן משימות לטיפול
  • טיפול בתקלות מזדמנות (אי חידוש דומיין, מעקב המרות שלא נספר, טפסים שלא עובדים ועוד)
  • הכנת דרישה לתכנים וקישורים עבור כל פרוייקט חודש או רבעון קדימה.
  • פגישות צוות ואסטרטגיה

מה קורה שיש לנו לקוח חדש?

כשנכנס לנו לקוח חדש לעסק אנחנו בעצם נדרשים לקיים עם הלקוח שיחת היכרות והבנה על העסק, על התחום ומה היעדים אליו הלקוח מכוון. לאחר מכן אנחנו נכין ביומן שלנו זמן שמיועד לכניסה של הלקוח החדש כיוון שלקוח חדש שנכנס לנו לחשבון הפרוייקטים שלנו צריך יותר זמן לתפעול מאשר לקוחות שנמצאים במצב שגרה, ולכן משימות עשויות לזוז קדימה להמשך החודש כדי לפנות את הזמן ללקוח החדש.

זהו, בעצם ככה נראה יום בחיי מקדם אתרים אורגני יום מלא ופורה בעשייה והכי חשוב זה ליהנות מהעשייה היום ולקצור את הפירות בהמשך (עליה במיקומים של לקוחות והגדלת התנועה האורגנית לאתר שלהם) – יום אחר יום חודש אחר חודש ורואים את התוצאות שאנו מכוונים אליהם.

✨ מעוניינים לשמוע עוד על קידום עסקים באינטרנט באוטוריטי דיגיטל?
פנו אלינו ונשמח לדבר איתכם!
 

לקחת את השיווק צעד קדימה.

תובנות ומדריכים

תובנות וחדשות אחרונים שאתם חייבים להכיר

דילוג לתוכן